Wednesday, November 26, 2008

inf-resenja4


2 comments:

Andrija i ja said...

jou funjare...
javlja vam se veliki Andrija, vash sudjeni vodja iz Arandjelovca mobilnim sistemom na netu...
chisto da znate da sam zhiv, znam da vas ta informacija veseli, pa stoga uplatite na moj rachun samo po soma evra, i dobicjete majicu i kachket sa mojim podpisom i slikom...
vidim na blogu nema mnogo komenta, i to smara...predlazhem da pochnesh da kachish ova sr**a na fejs buk, da, da, ti MihaIlo...
I taaaakooooo...sha ima? ne vidjam vas po ustanovi i u njenoj blizini...osim emila koji vecj 3cji dan za redom cheka Panicjija pred uchionicom da mu da knjigu iz geosa...
Eh shta sam sve napisao...smorio sam se...idem da jedem...
budite pozdravljeni....

Anonymous said...

I ti zivis u arandjelovcu? pozdravi suboticku