Wednesday, June 4, 2008

likovno za alex





8 comments:

Anonymous said...

bas si sexi alex,mora da te je mister D. slikao :DDD

Anonymous said...

a mileni si stavio vise slika, dobro, dobro...i skloni ovu moju sliku sa bloga!!!!!!!!!!!!!!!molim te:)

Anonymous said...

ognjene, zaboravi na ovu moju sliku!mislim.... to i nisam ja.....

Anonymous said...

pa mihailo skloni je!!!!!dok je ne vidi jos neko..... mada i ognjen je dovoljan

Anonymous said...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sta ti je alex,sta je hvalilo slici,bas si slatka!!!:) samo mi reci da li je mister DAREZI slikao???
HE IS NO GOOD

Anonymous said...

ko je mister darezi? i ne kaze se hvalilo hiznogude. imas visak slova h u mozgicu. kaze se falilo

Anonymous said...

ne smem ja da pricam o njemu,to mora alexandra da ti kaze!!! u pravu si,zaboravio sam ;),ti mora da imas 5 kod caleta i veliki mozak!! :DDDD

Anonymous said...

Da da nije ona..Mihailo svaka cast.Nego ajde da odlozimo pismeni bar za sredu.....by Android