Wednesday, May 7, 2008

OBAVESTENJE, bre

govori vam vas besni cpn vlasnik bloga. prekinite da psujete arseda i ostale. a ti arsed prekini da ostavljas komente jer je ocigledno da imas dosta neprijatelja na ovom blogu, ukljucujuci i mene:-) salim se. ali, stvarno prekinite, bre. Svaka druga poruka vam je "arsed jedi ovo, arsed jedi ono", da ne pominjem perverzije koje ukljucuju neciji pupak i cmarni kolutic.
i potpisujte se. sta ja da radim kad mi neko ostavi "stavi fiziku"? da gledam u suljpa i pitam se ko je to postavio!!!!!!!!!!!!!!!
vas CPN vlasnik bloga

7 comments:

Anonymous said...

to mihailo jebi cmarove u pupak.salim se.tako treba.

arsed je gay

NikeMasTer said...

Ccccc..... Mihailo se razgoropadio. Nema sta, decko je zajeban!!! A ti Andrija, umesto sto se siris ovde, bani malo do skole, u suprotnom, cekaju te jos barem 3 vesele godinice u NDU-u. :D XAXA!!! Mihailo, samo nastavi, trebaju nam tvoje sveske. Iskuliraj budale.

Anonymous said...

Mihailo imas moju podrsku samo tako nastavi.To su samo ljubomorne budale koje nemaju pametnija posla nego da zajebavaju druge.A ti arsede dabog da ponavljao jer si ono najgore govno od coveka.I emil je u pravu kad je rekao da si kreten.Jebem te u usi.Dodji u skolu pa se tamo kurci a ne da ko poslednja picka prozivas druge po ovom blogu koji sluzi da bi se nesto naucilo i da bi se nesto postalo u zivotu.A ti ako nisi sposoban za to ko ti jebe mater.I nemoj da vise guzis tamo gde ti nije mesto.Ostani tu u toj sobi i truli.Ko te jebe.

SWISS LION

Andrija i ja said...

Prvo...mame su vam gejovi...video sam ih sa onom tetkom shto radi na kasi da se...
Drugo...jedite sve ono shto ste meni nudili
Trecje, najzabavnije...
@swiss lion- cenim da je ovo Laki...poshto po nicku odgovara!
Pa debeli bre...kad te dohvatim...jesi bio na slaninijadi??? Chujem da je neki moron izjeo sve uzorke zlatiborca....sumnjiv si mi! :D
Jel se tvoja mama neshto bunila pa zato kazesh-citiram: "I nemoj da vise guzis tamo gde ti nije mesto"
Kako god, ja ne znam ko gde truli, ja gajbi sa mojim najlepshim, najdivnijim, najsexy kompom na svetu ili vi na latinskom...
Arshed sad ide sa nekim bitcharkama na bleju...a vi...shta da vam kazem...uchite!!!!! :P
Izvini Mihajlo, morao sam...siso :P
I da, shto se tiche "shirenja" na blogu...ko vas j**e, ja tako radim i u stvarnom zivotu...
Poz

Anonymous said...

alo majmune usati nemoj da ti dodjem kuci jebacuti sve po spisku.nemoj da se kurcis vise.da bolje je blejati na latinskom nego gubiti oci ispred kompa.i dok cemo se mi u koznim jaknama voziti dobrim automobilima di ces zajedno sa kevom i tetkom sto radi na kasi gurati zardjala kolica puna trulih kartona da bi sebi napravio kakav-takav krov nad glavom.a da.ti samo smes da se siris na blogu a u stvarnom zivotu ne kao sto si pokazao u skoli.dopustio si da te onaj emil zajebava.ti kao neces da ga bijes jer je on navodno kreten a u stvari je obrnuto.
e pa irched uziva za kompom jer samo to znas a ne znas da pola profesora hoce da te posalje na popravni.jako si pametan.svaka ti cast drustveni parazitu.

Anonymous said...

ljudi vodite ljubav a ne rat

Anonymous said...

picko usro si se.