Friday, April 18, 2008

Fizika od EMS do ne znam ni sam, do 469. zad





7 comments:

Anonymous said...

MIHAILO HVALA ZA FIZIKU,ALI MOLIMTE DA DO POCETKA RASPUSTA IZBACIS IZ FIZIKE PORED OVOG SVE STO SMO RADILI DO POCETKA RASPUSTA.UNAPRED ZAHVALAN STOJANOVIC LAZAR 19.4.2008.

Anonymous said...

Crkni Lazare, u najvecim mogucim mukama!!!!!!

Anonymous said...

stvarno si retardiran lazare,sedis u prvoj klupi svaki cas i kao pises nesto,a sad trazis jadnoj brkatoj kasirki sve to!!!vidis debeli kako te branim ovde,treba da mi budes zahvalan!!:DD

Anonymous said...

ja sam napisao ovo sa brk.kas.
HE IS NO GOOD

Anonymous said...

umri ti milena ili andrija ili kozarac u najgorim mukama.dabog da se udavili u sopstveni govnima.iznogud gejcina najgora.dabog da vas zacementirali u zemlji.

Anonymous said...

Lazare, moronu retardirani, mentalno zaostali, imbecilni....
Ti si neuspeli abortus! Tvoja mama bi radije usvojila sad Foresta Gampa da moze, pa da joj trckara do bakalnice po pljuge i vops (od muke se propila) svaka 2 min.
M.V.

Andrija i ja said...

http://shmrchemkoks.blogspot.com/