Friday, February 22, 2008

Fizika pretprosli i prosli cas





pitanja i probni kontrolni

6 comments:

Anonymous said...

e aj ostavite neke commente, da bih video koliko fanova imam:-)

Anonymous said...

evo ja sam tu, fan No.1 !! sad sam skinula ono za likovno i odstampala ali mi je sve mutno.... :( moracu da smaram brata da mi namesti...

Anonymous said...

Mihooooooooooooooooooooooo~!!!! Ruka ti se pozlatila. Volimoooooooooo te!! Zjeeeeeee! Ko zna da li bismo zavrsili skolu da nema njegovih svezaka, beleski, teza, kojekude....

Anonymous said...

Ma ja sam tvoj najveci fan! Imam i pidzamu sa tvojim likom! Svaka ti je zlatna! Celiva te Emil u celenku!!!! :))))

Anonymous said...

jako me interesuje ko mi je u trenutnoj anketi dao glas "ne"?! ajde,lepo reci da mozemo da se obracunamo oci u oci! ognjene,ako si to bio ti.... ma bilo ko,zapamtice me! upozoreni ste...

Anonymous said...

i da-ja ti nisam fan, samo da znas...samo branim svoj ugled...volim te bebili